Tuesday 17 September 2013

2nd anniversary...

Salam...

Hai uolss...hehe dh lame kan aku xupdate blog..baru ni ada la nk update pasal raya  tapi tgh2 syok menaip tetibe hp mati bteri abis huhu..tragis btol bile on balik tgok2 tajuknye aje yg ter'saved'....jd aku dh mlas  nak taip balik dah
Hahaha...so skip je la cter raye yekkk...

Moh kite cter psal anniversary...smlm 16/9/2013 genap la 2tahun aku jd isteri kepada Ahmad Syukri..Alhamdulillah smoga ikatan perkahwinan kami kekal sehingga ke akhir hayat aminn...walaupon ditahun ke 2 perkahwinan aku ni belum ada rzeki nak dpt baby lg mudah2han lps ni ada la rzeki aku n hubby nk dpt baby..

Sepanjang aku brgelar isteri org ni aku rase kehidupan aku dh bnyak berubah....aku n hubby sebenarnya ada personaliti yg mmg sgt2 brbeza..so dlm masa 2tahun ni masing2 cuba nak sesuaikan diri..maklum la aku n dia kenal brcinta n bertunang dlm jangkamasa yg singkat...jadinya masa ni la nk lebih faham pasangan kita kan...datz why la aku rasa Allah x bagi kami anak lg DIA tahu apa yg terbaik untuk kami kan...

Actually utk 2nd anniversary aku plan nk g bercuti ke Redang tp booking lambat sgt jd smua chalet dh penuh utk tarikh yg aku nak... Yg tggl weekdays je..aku nk ajk adik2 aku join so xbleh la ambik weekdays dieorg suma blajar lg.... Alih2 x g kemana pon..huhu..kena postpone la plan tu...
Tp td dgr plak adik aku yg skolah kt terengganu tu cakap dia nk g Redang lg nanti..0ooohhhh jelesnye..adik aku yg sorg tu mmg dah biasa pergi sana sebab mmg kwn2 skolah n hostel dia ramai org pulau redang..jd time weekend je dia join la skali kwn2 nya blk umah dieorg....

Tapi xpe lah nanti ade rezeki insyaallah sampai la aku kat Redang tu....( ayat redha..hahaha)...

Ok la..penat la tangan aku menaip lain kali aku melalut lg ye..hehehe...adiosss...

Layanzz la gambar kawen aku ni sekeping dua yeee...hehe

*  happy 1st anniversary gak kt bff aku cik tomato n her other half
15/9/2013...;-)

1 comment: